Інформація для учнів

                                     
                Готуємось до 2017-2018 навчального року!
 Для майбутніх п'ятикласників! Що читати влітку !
                                   Зарубіжна література



Список рекомендованої літератури для читання влітку:
Тема: КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ
1.Індійська народна казка «Фарбований шакал»
2. Японські народні казки «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик», «Момотаро, або Хлопчик-Персик»
3. Китайська народна казка «Пензлик Маляна».
4. Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець»
5. Брати Я. і В. Ґрімм. «Пані Метелиця», «Бременські музиканти»
6. Олександр Сергійович Пушкін .Вступ по поеми «Руслан і Людмила». «Казка про рибалку та рибку», «Казка про мертву царівну і сімох богатирів»
7. Ганс Крістіан Андерсен «Соловей», «Непохитний олов’яний солдатик», «Дикі лебеді»
8. Оскар Уайльд «Хлопчик-Зірка».

Тема ПРИРОДА І ЛЮДИНА
Джон Кітс «Про коника та цвіркуна».
Йоганн Вольфганг Ґете «Нічна пісня подорожнього».
Генріх Гейне (1797–1856). «Задзвени із глибини…».
Ернест Сетон-Томпсон (1860–1946). «Снап», «Лобо», «Доміно»

Тема СВІТ ДИТИНСТВА
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра».
Елеанор Портер «Полліанна».

Тема СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ
1.Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див».
2. Марина Іванівна Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці».

Тема СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА
У КОЛІ ДОБРИХ ГЕРОЇВ
Роальд Дал (1916–1990). «Чарлі і шоколадна фабрика».
Туве Янсон «Капелюх Чарівника».
Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу».


                                  До уваги випускників школи!!!

Новинка ЗНО-2017: цьогоріч бали вступників будуть множитись на три категорії коефіцієнтів

Цьогорічні абітурієнти зіштовхуються з черговими змінами. Тепер результати ЗНО будуть множитись на три коефіцієнти: регіональний, галузевий та сільський. Що це таке, сьогодні, 12 травня, на прес-конференції у Львові пояснила міністр освіти у науки України Лілія Гриневич.
«Цього року запроваджені так звані регіональний, галузевий та сільський коефіцієнти. Це означає, що конкурсний бал буде домножуватись на коефіцієнт. Цими коефіцієнтами ми хочемо збалансувати кількість вступників по всіх регіонах України. Не може бути таке, що всі вступають тільки в одне місто Київ. Одним зі стимулів обирання інших міст є регіональний коефіцієнт. Якщо діти вступають до Києва, то їхній коефіцієнт 1. Якщо до Дніпра, Львова, Одеси, Харкова – 1,1, якщо до Донецької чи Луганської областей, переміщених ВНЗ, то їх коефіцієнт 1,3. По всіх інших регіонах – 1,2.
Галузевий коефіцієнт має зорієнтованість на спеціальності природничо-технічні. Ми хочемо підтримати тих абітурієнтів, які обирають ці складні спеціальності.
І є сільські коефіцієнти: діти, як навчаються в сільських населених пунктах, їхній конкурсний бал буде домножуватись 1,2. Цих абітурієнтів треба підтримувати, бо вони дуже часто не мають доступу до якісної освіти», – розповіла Лілія Гриневич.
Окрім того, цьогоріч абітурієнти можуть реєструвати свої електронні кабінети вже з 29 червня. Це робиться для того, щоб реєстрація не накладалась з поданням документів, щоб не зависали сервери.
Чого не потрібно робити під час проходження ЗНО







Учасник зовнішнього незалежного оцінювання може бути позбавлений права проходити зовнішнє незалежне оцінювання, або його робота може бути анульована, у випадку порушення процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання.

Спілкування з іншими учасниками.
 Абітурієнт може бути позбавлений права на продовження роботи над тестом, якщо в аудиторії де проводиться тестування він заважає іншим абітурієнтам працювати над тестом або спілкується з іншими абітурієнтами, або передає їм будь-які предмети чи матеріали.

Засоби зв’язку.
 Учасник ЗНО зобов’язаний покинути аудиторію якщо з’ясується, що він має при собі засоби зв’язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації або друковані чи рукописні матеріали, що не передбачені процедурою тестування.

Речі, що не передбачені процедурою зовнішнього оцінювання (верхній одяг, парасольки, сумки, книжки, калькулятори, вимкнуті мобільні телефони, інші засоби зв'язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації, а також окремі елементи, які можуть бути складовими відповідних технічних засобів чи пристроїв, друковані або рукописні матеріали, засоби, предмети, прилади) залишаються учасником ЗНО у спеціально відведеному місці, на яке зобов'язаний вказати інструктор в аудиторії тестування.

Зверніть увагу, що абітурієнт позбавляється права проходити тестування за наявності навіть вимкненого телефону. Також робота абітурієнта може бути анульована вже після проходження тестування, якщо з’ясується, що він мав при собі телефонний апарат під час виконання тесту.

Для виявлення в абітурієнтів засобів зв’язку та з метою здійснення контролю за дотриманням процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) в пунктах тестування можуть використовуватися технічні засоби (камери відеоспостереження, металодетектори тощо).

Виявляти наявність заборонених предметів матимуть право працівники Державної служби охорони, Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти, особи, уповноважені здійснювати державний контроль за проведенням зовнішнього оцінювання.

Запізнення.
 Допуск до пункту тестування розпочинається за 45 хвилин та припиняється за 10 хвилин до початку зовнішнього незалежного оцінювання. Будь-яке запізнення унеможливить проходження тесту, тому рекомендується заздалегідь відвідати пункт тестування та перевірити маршрути доїзду до нього. На пункт тестування бажано з’явитися за 45 хвилин до початку тесту.
Рішення про припинення роботи над тестом. Рішення про припинення роботи абітурієнта над тестом приймається колегіально уповноваженою особою, відповідальним за пункт тестування і старшим інструктором відповідної аудиторії (якщо порушення відбулося поза межами аудиторії – черговим).Увага! Про проведення ДПА та ЗНО у 2017 році



1).Положення про ДПА:


2). Наказ про проведення ДПА  у 2016-2017 н.р.


Це вас хвилює. Психологічний супровід дітей під час підготовки до іспитів - 21   Виступ на обласному телебаченні практичного психолога Березанської ЗОШ Корінецької А.Л.


Березанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
                     Березанської районної ради Миколаївської області



НАКАЗ

07.04. 2017    р.                 Березанка                          № 56  

Про проведення  ДПА в
  4-х, 9-х класах
         Відповідно наказу МОН України № 1/9-149  від 13.03.2017 «Про проведення державної підсумкової атестації  учнів ( вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016-2017 навчальному році», «Положення про державну підсумкову атестацію учнів ( вихованців) у системі загальної середньої освіти», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602 , наказу по школі № 52 від 04.04.2017 р. «Про затвердження строків проведення державної підсумкової атестації»,
НАКАЗУЮ:
                1.Провести ДПА у 4-х класах з 11 по 18 травня  письмово у формі підсумкових контрольних робіт, у 9-х  класах з 30  по 07 червня - у письмовій формі.   
          2. Методичному об’єднанню вчителів початкових класів ( керівник Лелеко Т.В.) розробити завдання для підсумкових контрольних робіт відповідно до розділу ІІ ( «Особливості конструювання змісту підсумкових контрольних робіт з навчальних предметів, з яких проводять атестацію») Орієнтовних вимог до змісту  атестаційних завдань для проведення ДПА у 4-х класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2017-2018 н.р. та вчителям- предметникам Самусь Н.О., Алексєєнко В.І., Дудник Е.П.  скласти завдання , відповідно до затверджених міністерством орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань,  і подати на затвердження 24.04.2017 року.
          3. Класоводам 4-х класів Червінській А.М., Цимборській О.О. оцінювання робіт здійснити  відповідно до «Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів( вихованців) у системі загальної середньої освіти» ( наказ Міністерства від 13.04.2011 № 2011 №329, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 р. за № 566/ 19304, наказ  Міністерства освіти і науки України від 19.08.2016 р. № 1009 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222»);
          вчителю української мови  Самусь Н.В. оцінювання  робіт ДПА здійснити відповідно до  критеріїв «Орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів ( вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році» ;
           вчителю математики Алексєєнко В.І., Дудник Е.П. користуватися критеріями оцінювання затвердженими наказом МОН від 21.08.2013№ 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти».
        4. Створити державні атестаційні комісії за освітній рівень початкової загальної середньої освіти та за освітній рівень  базової загальної середньої освіти.
                     Склад державної атестаційної комісії за освітній рівень початкової загальної середньої освіти:


Предмет
Клас
Дата
Час
Місце
Склад державної атестаційної комісії
1
Українська мова
4-А
11.05
10.20
каб.№1
Голова: Алексєєнко В.І.
Вчитель: Червінська А.М.
2
Українська мова
4-Б
11.05
10.20
каб.№3
Голова: Крученова В.М.
Вчитель:Цимборська О.О.
3
Математика
4-А
16.05
10.20
каб.№1
Голова: АлексєєнкоВ.І.
Вчитель: Червінська А.М.
4
Математика
4-Б
16.05
10.20
каб.№3
Голова: Крученова В.М.
Вчитель:Цимборська О.О.
5
Читання
4-А
18.05
10.20
каб.№1
 Голова: Алексєєнко В.І.
Вчитель: Червінська А.М.
6.
Читання
4-Б
18.05
10.20
каб.№3
Голова: Крученова В.М.
Вчитель:Цимборська О.О.
                   
 Склад державної атестаційної комісії за освітній рівень  базової загальної середньої освіти.

Предмет
Клас
Дата
Час
Місце
Склад державної атестаційної комісії
1
Українська мова
9-А




9-Б


30.05




30.05
8.30-9.30



10.00-11.00
каб.№7




каб.№7

Голова комісії: Алексєєнко В.І.
Члени комісії: Самусь Н.В., Зінченко Л.П.

Голова комісії: Алексєєнко В.І.
Члени комісії: Самусь Н.В., Зінченко Л.П.
2
Математика
9-А





9-Б
02.06





02.06
8.30-10.45




8.30-10.45
каб.№16





каб.№17
Голова комісії: Крученова В.М.
Члени комісії: Алексєєнко В.І.,
Сажнєва Є.Б.

Голова комісії:
 Химич С.С.
Члени комісії: Алексєєнко В.І., Грицик Н.П.
3
Біологія
9-А




9-Б
07.06




07.06

8.30-10.00



8.30-10.00
каб.№12




каб.№11

Голова комісії: Алексєєнко В.І.
Члени комісії:
Дудник Е.П.,Химич С.С.

Голова комісії:
Крученова В.М.
Члени комісії: Дукдник Е.П., Бабенко В.І.

5. Класоводам 4-х класів та класним керівникам  9-х класів довести до відома батьків  інформацію про порядок звільнення від ДПА, у разі потреби  подати необхідні для звільнення матеріали до 24.04.2017 року .

 6.Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи Крученовій В.М. :
    6.1. З метою створення  належних умов під час проведення ДПА організувати чергування по школі .
    6.2. Оформити інформаційний стенд «Готуємось до ДПА»
7.З метою якісної підготовки до ДПА  вчителям – предметникам :
    7.1.  Організувати місячник повторення навчального матеріалу.
    7.2. Організувати проведення консультацій  в позаурочний час.
8. Практичному психологу Корінецькій А.Л. провести бесіди та надати рекомендації випускникам школи як психологічно підготуватися до ДПА.
9. Виконання даного наказу покласти на заступника директора з НВР Крученову В.М.

Директор школи :                                                   В.І.     Алексєєнко

До уваги учнів 9-х, 11 класів! Поради, як 

краще підготуватися до ДПА!


5 способів усе встигнути
Незабаром іспити. Як встигнути підготуватися та ще й вирішити особисті справи? Скористайся цими способами у боротьбі із втомою, напруженням, браком часу.
1. Плануй завтрашній день. Заведи блокнотик, у який щовечора записуй, що тобі треба зробити завтра. І обов'язково перевіряй, чи все із запланованого встиг зробити. 2. Не дивись телевізор. Твоє життя набагато цікавіше, ніж життя героїв серіалу чи події у світі. Якщо станеться щось глобальне, то твої друзі, родичі сповістять тебе. Не забувай, тобі ще потрібно багато встигнути для свого зоряного майбутнього! Переконайся - життя без телевізора є. 3. Навчись відпочивати. Відпочинок теж потрібно занести до списку важливих справ. Тільки після доброго відпочинку, погулянки відновиться твоя розумова працездатність і здатність запам'ятовувати складний навчальний матеріал. 4. Переводь увагу з одного заняття на інше. Зміна видів робіт усуває одноманітність. Після того, як ти три години просидів за книжками, можеш піти на консультацію до друзів або допомогти батькам. 5. Визнач пріоритети. Почни свій день із вирішення важливого завдання. Менш важливі справи залиш на завтра.
1. Складай графік підготовки на кожен день і відмічай навіть найменші успіхи і досягнення. Випередження графіка зумовлює широку гаму позитивних емоцій: радості, успіху, впевненості у своїх силах.
2. Приготуй усе, що знадобиться для роботи, щоб потім не відволікатися. Намагайся у процесі роботи дотримуватися наміченого графіка.
3. Першу годину можна працювати без перерви, а далі мають бути 5-10-хвилинні перерви через кожні 40-50 хв. напруженої роботи, під час яких можна виконувати фізичні вправи.
4. Якщо важко зосередитися на навчальному матеріалі, почни конспектувати, складати таблиці, логічні схеми. Цей процес унеможливлює часте й тривале відволікання уваги. Такий самий ефект має читання вголос. Після того, як тобі вдасться зосередитися на ньому, можна повернутися до читання про себе.
5. Намагайся чергувати читання з обмірковуванням і переказуванням, розв'язуванням задач, придумуванням власних прикладів. Це запобігає появі монотонності, за якої стійкість уваги знижується. Зміна навчальних предметів під час виконання завдань також сприяє збереженню стійкої уваги.
1. Перед тим, як зайти до аудиторії, де на тебе чекають, згадай ситуацію успіху, яка вже сталася у твоєму житті. Наприклад, успішний виступ на концерті. Що ти тоді відчував? Гордість, піднесення, радість? Запам'ятай це відчуття, розправ плечі, посміхнись і з таким настроєм заходь до аудиторії.
2. Пам'ятай, що перше враження - це візуальне сприйняття. У тебе не буде другого шансу справити перше враження!
3. Ти маєш виглядати впевненим у собі. Говори неголосно, але чітко, ясно й упевнено, усміхайся, не шепочи. Покажи себе на співбесіді якнайкраще!
4. Одягнись по-діловому, чисто, охайно. Не одягай червоного. Цей колір може дратувати оточуючих, викликати неусвідомлену агресію.
5. Пам'ятай, твій викладач на співбесіді - дружелюбний співрозмовник. Він зацікавлений знайти іскорку таланту, виявити твої здібності і уподобання, а не „завалити" тебе. Будь впевненим і щирим!


5 принципів самоорганізації при підготовці до іспитів
Перш ніж починати роботу, потрібно усвідомити, що треба зробити, скільки це має зайняти часу, визначити порядок роботи.
5 правил поведінки на співбесіді з вчителем
Результат співбесіди залежить від двох чинників: від знань і твого вміння поводитись на співбесіді.




Увага! СТРУКТУРА   2016 -2017  НАВЧАЛЬНОГО РОКУ БЕРЕЗАНСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

1. Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» 2016/2017 навчальний  рік  розпочинається
1 вересня святом – День  знань – і закінчується не пізніше 1 липня.

2.Навчальні заняття організувати за семестровою системою:

Ø  І  семестр -    з 2 вересня   до  23 грудня
І  чверть -     з 2 вересня   до   21 жовтня
ІІ чверть –    з 31 жовтня  до 23 грудня
Ø ІІ семестр – з 10 січня до 25 травня
ІІІ чверть – з 10 січня до 24 березня
ІV чверть – з  3 квітня до 25 травня
   Заняття організовуються для 1-11 класів за п'ятиденним режимом .
3. Канікули для учнів провести :
Ø осінні –    з 22 жовтня до  30  жовтня;
Ø зимові –   з 24 грудня до 9  січня;
Ø весняні -  з 25 березня до2 квітня ;
Ø літніз дня закінчення навчального року по 31.08.2017
За необхідністю та рішенням навчального закладу додаткові канікули для учнів 1 класу можна провести орієнтовно з 20.02.2017 по 26.02.2017.
 4. Завершити  навчальні заняття 26  травня 2017 року святом Останнього дзвоника

 5. Проведення державної підсумкової атестації для учнів початкової, основної та старшої школи  здійснити у строки визначеними  відповідним  наказом Міністерством освіти і науки України та у відповідності до Положення про Державну підсумкову атестацію.



        Розклад навчальних занять:



  
     Дбаймо про чистоту мовлення:
















 






Сьогодні, 03.02.16  у прямому ефірі заступник директора Українського центру оцінювання якості освіти Ольга Стрелюк дала відповіді на питання щодо процедури реєстрації та особливостей ЗНО-2016.
Переглянути відеозапис можна в розділах "Актуально. Відео" та "Про ЗНО".
1). 1 лютого стартує реєстрація
для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні – 2016.
 Перейдіть за посиланням до сайту Українського центру зовнішнього оцінювання
 http://testportal.gov.ua/ 

2) Херсонський регіональний центр оцінювання якості освіти

Регіони обслуговування: Херсонська, Миколаївська області, Автономна Республіка Крим, місто Севастополь
Поштова адреса: вул. Карла Маркса, 96, м. Херсон, 73026
Телефон: (0552) 46-00-55
Електронна адреса: znokherson@gmail.com

 3). Графік проведення ЗНО-2016
 Основна сесія
5 травня українська мова 
і література
11 травня математика
13 травня історія України
3 червня російська мова
6 червня іспанська мова
7 червня англійська мова
8 червня німецька мова
9 червня французька мова
10 червня біологія
13 червня фізика
15 червня географія
17 червня хімія

4).ЗНО – 2016. На що варто звернути увагу!

      1. Реєстрація для участі у зовнішньому незалежному оцінюванні осіб, яким станом на 01 вересня 2015 року виповнилося 16 років, буде відбуватися за паспортами. Зважаючи на стислі терміни реєстрації, радимо якнайшвидше розпочати процедуру отримання паспортів.
2. Реєстрація для участі в ЗНО почнеться 1 лютого та триватиме до 4 березня.
3. Радимо визначитися із спеціальностями та навчальними закладами, до яких плануєте вступати, та ознайомитися з Правилами прийому до обраних Вами ВНЗ. Правила містять перелік конкурсних предметів, з яких вступники подаватимуть сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання.
4. Звертаємо увагу, що навчальні заклади можуть вимагати для участі у конкурсі на однакові спеціальності різний перелік конкурсних предметів, з яких необхідно подавати сертифікат ЗНО.
У розділі «Підготовка до ЗНО» розміщено матеріали, які допоможуть Вам підготуватися до зовнішнього незалежного оцінювання.
   
Увага! Для вас, 11 клас!
 Розроблено сайт для підготовки учнів до ДПА з англійської мови у 2016 році 
SALAD - сайт для підлітків. Чекаємо ваші новини!

Доброго дня!
До Вашої уваги salat.com.ua - сайт для підростаючого покоління.
Тут ви знайдете корисну та цікаву інформацію для дітей та підлітків, а також їхніх батьків.
Новини, афіші, відповіді на питання, поради, цікавинки, конкурси та багато іншої інформації. Ми прагнемо створити не лише цікавий, а й корисний ресурс дял підростаючого покоління.

Сподіваємось, що Вам буде цікава інформаційна співпраця з нашим ресурсом.
Ми впевнені, що у вашій школі - цікаве, насичене різноманітними заходами життя. 
Надсилайте свої новини та фотографії про події, плани та мрії, розповідайте про чудових вчителів і талановитих учнів  - і ми розмістимо інформацію на сайті. 

Уся інформація дублюється ще на наших сторінках у соціальних мережах:

Чекаємо на ваші новини!
З повагою,
редакція сайту salat.com.ua



Розклад уроків на ІІ семестр 2015-2016н.р.

            

5-а
5-б
6-а
6-б
7-а
7-б
8-а
8-б
9-а
9-б
10
11
П.І.Б. вчителя
Інформаційна  година

понеділок
1
7
14
15
17
9
6
8
12
4
11
10
18
1 Крученова В.М.
2
4
7
14
10
13
2
12
25
17
8
11
19і-6ф
2  Данько Н.Ю.
3
7
4
10
2
6
9
25
8
11
17
13
19ф-14і
3 Бабенко В.І.
4
25
23
7
9
10
14
4
2
16
1
6
11
4 Шапаренко О.А.
5
23
18
17
7
2
10
16
4
13
14
25
8
5 Білоусова Л.Л.
6
18
25
9
16
14
13
2
7
1
8
23
28і-6ф
6 Кулик О.О.

7











28ф-8і крес
7Самусь Н.В.

0











8 і кресл..

вівторок
1
7
14
5
12
10
11
9
2
4
8
28
1і-16ф
8 Сажнєва Є.Б.
2
9
4
12
16
5
10
11
7
8
14
3
17
9 Толкачова О.В.
3
23
5
14
10
17
16
4
11
12
9
8
3 екон.
10 Грицик Н.П.
4
5
23
10
3
11
17
16
4
9
8
2
12
11Химич С.С.
5
4
9
3
16
14
8
2
17
18
12
10
28-6ф
12 Дудник Е.П.
6
18
4-28
14
13
8
12
17
9
16
23
6
18
13 Гайван Ю.А.
7


13
29-28
12
5
24
3 сп.
23
2
9х.к.
25
14 Зінченко Л.П.

8









3сп


15. Шпак Н.В.
середа
1
4
18
10
25
14
16
1
12
11
23
3
8
16 Царик С.П.
2
25
4
15
10
3
2
12
1
28-21
28-21
8
19ф-14і
17 СамойленкоЛ.О.
3
7
25
13
2
10
11
16
8
4
1
23
19і-6ф
18 РоманченкоГ.Л.
4
28-21
28-21
23
13
2
10
8
3
1
11
6
19і-16св
19 АлексєєнкоВ.І.
5
28-21
28-21
25
16
20
8
3
4
13
12
2
17
20 Чаплигіна С.О.
6
18
14
20
23
8
3
4
7
12
13
17
28і-6
21 Поклад О.С.
7


14
20
29-28
16
3сп
25
23
9х.к.

13
22Ахмет А.Д.

8











9 х.к.


0











3сп

четвер
1
9
7
14
16
17
3
2
1
4
8
6
12
23.Радченко А.С.
2
8
14
7
3
12
9
25
17
18
2
10
19і-6ф
24 Корінецька А.С.
3
4-28
9
17
13
14
6
16
5
8
3
12
18
25 Савчук В.В.
4
7
20
3
12
13
17
9
2
16
8
25
19ф-14і
26
5
20
8
12
7
9
13
17
25
3
14
6
18
27 Юсін Ю.А.
6
7
14
13
17
6
12
1
9
16
29-28
2
25
28 Божик Р.В.
7


29-28
5
3
20
25-
-25
9
13
3сп.
6


8








3сп



8

1
25
8
28-21
28-21
10
2
4
17
9
3
6
19ф-14і
1
2
8
4
28-21
28-21
14
10
17
7
3
12
13
19і-16ф
2
пятниця
3
7
18
14
10
2
12
25
11
13
9
6
8астрон.
3
4
25
14
10
9
21-23
21-23
11
4
12
13
2
28і-6ф
4
5
4
25
9
16
13
14
21-23
21-23
18
2
10
28і-6св
5
6
7
25
15
2
12
13
21-23
21-23
28-29
14
8
17
6

7





29-28
5
24
25-
-25

13
































          СВІТОВИЙ КОДЕКС ПРАВ ДИТИНИ


■ усі діти мають право на любов і піклування;
■ діти можуть виражати власні думки;
■ діти можуть обирати віросповідання;
■ діти можуть спілкуватися к ким бажають;
■ жодна дитина не повинна бути об'єктом сексуальних домагань;
■ усі діти мають право на навчання;
■ усі діти мають право на інформацію;
■ усі діти мають право на дозвілля, тру та участь в іграх і розважальних заходів.

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ УЧНІВ

Учні мають право:
1. На захист прав особистості і ввічливе ставлення до себе.
2. На вільний вибір школи.
3. На вибір предмету поглибленого вивчення, позакласних додаткових, факультативних занять, екзаменів із окремих предметів і складання курсу екстерном.
4. На відкриту оцінку своїх знань, отримання об’єктивної оцінки із предметів.
5. На завчасне повідомлення про строк контрольної роботи, вимагати проведення не більше двох контрольних робіт у день і не більше п’яти контрольних робіт у тиждень.
6. Вносити пропозиції в раду, адміністрацію школи по покращенню программного навчання і виховання.
7. На апеляцію у випадку конфлікту з учителем в раду школи або адміністрацію.
8. На забезпечення якісним харчуванням.
9. Висловлювати класному керівнику, директору, вчителям свої проблеми і отримувати від них допомогу, пояснення, відповіді.
10. Відкрито висловлювати свою думку стосовно життя школи, не принижуючи гідності інших.
11. Представляти школу в конкурсах, оглядах, змаганнях та інших заходах відповідно зі своїми можливостями і вміннями.
12. На звільнення від уроків згідно заяви батьків.

Учні зобов’язані:
1. Виконувати статут школи.
2. Оволодівати знаннями.
3. Не пропускати уроки, не запізнюватися на заняття.
4. Приходити до школи охайними, в шкільній формі або в одязі ділового стилю.
5. Акуратно вести щоденник і подавати його за першою вимогою вчителя.
6. Брати участь у суспільно корисній праці, виробництві.
7. Брати активну участь у житті школи, підтримувати і примножувати традиції школи, її авторитет, брати активну участь у позакласній і гуртковій роботі.
8. Бути ввічливим у спілкуванні з учителями, з повагою ставитись до батьків. Проявляти милосердя, турбуватися про молодших.
9. Гідно поводити себе, дотримуватися культури поведінки.
10. Бережливо ставитись до державного, суспільного і особистого майна, охороняти природу.
11. У випадку псування майна, приміщення, учень повинен відшкодувати його або разом з батьками провести ремонт.
12. Повністю використовувати час, відведений для навчання, старанно працювати над поповненням своїх знань, систематично готуватись до уроків.
13. Діяти завжди на благо колективу, турбуватись про честь і підтримку традиції школи, її авторитету.
14. Гідно, культурно вести себе у школі і за її межами, турбуватись про красу рідної мови.
15. Проявляти повагу до вчителів та інших працівників школи, підкорятись вказівкам та розпорядженням директора школи, педагогічної ради, учителів, а також постановам класного і шкільного самоврядування.
16. Постійно підтримувати в чистоті і порядку приміщення школи та її території.
17. Вітатися до працівників та гостей школи.


Загальні правила поведінки учнів

1. Загальні правила поведінки учнів
1.1.      Учень приходить до школи за 10-15 хвилин до початку занять, чистий і        охайний, в шкільній формі. При вході у школу дотримується правил ввічливості, залишає верхній одяг в гардеробі, прямує до місця проведення уроку.
1.2.      Забороняється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибухові або вогненебезпечні предмети і речовини; спиртні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути, газові балончики.
1.3.      Не дозволяється без дозволу педагогів йти зі школи і з її території в урочний час. У разі пропуску учбових занять учень повинен предявити класному керівнику довідку від лікаря або записку від батьків (або особи, яка їх заміняє) про причину відсутності на заняттях. Пропускати заняття без поважних причин забороняється.
1.4.      Учень школи приносить необхідні навчальні приладдя, книги, зошити, щоденник. Приходить до школи з підготовленими домашніми завданнями з предметів згідно з розкладом уроків.
1.5.      Учень школи проявляє повагу до старших, піклується про молодших. Учні й педагоги звертаються один до одного шанобливо. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші школярімолодшим, хлопчикидівчаткам.
1.6.      Поза школою учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямувати добре імя школи.
1.7.      Учні бережуть майно школи, надають посильну допомогу в його ремонті, акуратно відносяться як до свого, так і до чужого майна.
1.8.      Учні дотримуються правил техніки безпеки як під час уроків так і під час перерв.
2.Поведінка на заняттях
2.1.      При вході педагога в клас учні встають на знак вітання, сідають після того, як учитель відповість на вітання і дозволить сісти. Так само учні вітають будь-якого дорослого, що увійшов до класу під час занять.
2.2.      Протягом уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими, що не стосуються уроку, справами. Урочний час повинен використовуватися учнями тільки для навчальних цілей. За першою вимогою вчителя (класного керівника) необхідно предявити щоденник. Будь-які записи в щоденниках учнями повинні виконуватися охайно. Після кожного навчального тижня батьки учня ставлять свій підпис у щоденнику.
2.3.      Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен підняти руку і попросити дозвіл у вчителя.
2.4.      Якщо учень хоче поставити запитання вчителю або відповісти на запитання вчителя, він піднімає руку. Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення заняття, учень має право покинути клас. При виході вчителя або іншого дорослого з класу учні встають.
3.Поведінка до початку уроку, на перервах і після закінчення занять
3.1.       До початку уроку учень повинен:
прибути до кабінету до першого дзвінка, увійти до класу тільки в присутності вчителя і підготуватися до уроку.
3.2.       Під час перерви учні зобовязані:
навести чистоту та порядок на своєму робочому місці; вийти з класу; рухаючись коридорами, сходами, триматися правої сторони; підкорятися вимогам працівників школи, черговим учням; допомагати підготувати клас на прохання вчителя до наступного уроку; у разі спізнення на урок постукати в двері кабінету, зайти, привітатися з вчителем, вибачитися за спізнення і попросити сісти на місце.
3.3. Під час перерви учням забороняється:
бігати сходами, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор; штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу для вирішення будь-якої проблеми; вживати непристойні вирази і жести на адресу будь-яких осіб, шуміти, заважати відпочивати іншим; палити в будівлі і на території школи.

До уваги учнів 11-х класів, батьків
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту затвердило правила прийому до вищих навчальних закладів у 2012 році (наказ №1179 від 12.10.11 року) і   Порядок подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів
Згідно з умовами прийому, зарахування до вищого навчального закладу відбуватиметься на підставі рейтингового балу вступника, який складатиметься з балів отриманих на зовнішньому незалежному оцінюванні, балів шкільного атестату, а також додаткових балів за успіхи у навчанні та закінчення підготовчих курсів у вузі.
Для вступу до вищого навчального закладу у 2012 році, абітурієнту потрібно буде подати до приймальної комісії вузу сертифікати ЗНО з трьох предметів. При цьому до участі в конкурсному відборі допускатимуться особи, які подають сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання з результатами не нижче ніж 124 бали з непрофільних конкурсних предметів та не нижче ніж 140 балів з профільних конкурсних предметів.
Обов’язковим предметом при вступі, як і у минулому році, залишається українська мова та література. Сертифікат ЗНО з цього предмету потрібно подавати при вступі на будь-яку спеціальність. Інші два предмета встановлюються умовами прийому для вищих навчальних закладів для кожної окремої спеціальності.
Як і у минулому році, до балів зовнішнього незалежного оцінювання додаватиметься середній бал шкільного атестату перерахований за 200-бальною шкалою, а також додаткові бали за особливі успіхи у навчанні та за закінчення факультетів довузівської підготовки.
Відтак, призерам IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів - членів Малої академії наук нараховуватиметься від 30 до 50 балів. (Особам, нагородженим дипломами I ступеня, – 50 балів, IІ ступеня, – 40 балів, IІІ ступеня, – 30 балів).
Також, до 20 балів може бути нараховано особам, які закінчили факультети довузівської підготовки при вступі на природничо-математичні та інженерно-технічні напрями підготовки.
Крім того, збережеться право вступу за результатами вступних екзаменів для осіб, які здобули повну загальну середню освіту у 2007 році або раніше, для осіб з обмеженими фізичними можливостями (інваліди I та II груп, діти-інваліди) та для громадян, які будуть звільнені зі строкової військової служби в 2012 році. Також, вступники матимуть право подавати сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання видані у минулих